Im back

Hej mina vänner!
Hur mår ni? Jag mår bra. Tillbaka i Sverige efter en tripp till min syster i Australien! Det var helt uderbart där nere och jag saknar alla underbara människor! Kommer inte träffa syster igen förens i juli/augusti, men de är något att se fram emot. Inte bara att hon kommer till Sverige, utan att hon ska gifta sig också! Världens bästa syster och världens bästa Paul ska gifta sig.

Mitt liv ser ut som så att jag fortfarande söker jobb, numera i Stockholm då jag flyttar tillbaka dit om jag får jobb där. Åker till sthlm i veckan för att söka jobb, träffa vänner, hälsa på nordisk film och gå på bio! Jag ska på smygpremiären/galapremiären (eller vad tusan de är) av filmen Snabba Cash, med snyggingen Joel Kinnaman som en av huvudrollerna. Grym skådis är han också :)

Den som inte tycker han är snyyyygg är ju...nånting.. Galen? Knäpp?

häjje gud

What else? Händer inte så mycket mer. Kom hem för en stund sen, har varit på Friskis & Svettis med Annika och Emelie, som var helt okej.

Ni som tjatar på mig att blogga får fanemej kommentera nu också, så jag får viljan att skriva igen :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vem är han? Är det han som är med i Johan Falk filmerna? :) Kul att du uppdaterade. Fortsätt!!!!!

2010-01-12 @ 09:57:54
URL: http://idajpettersson.blogspot.com
Postat av: Yvette

Ja Ida, de är han :)

2010-01-12 @ 10:30:32
URL: http://yvaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0