47

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev ett klokt inlägg. Kanske är dags?

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu, är arbetslös och det är sjukligt tråkigt att bara vara hemma om dagarna.
Har självklart sökt jobb, men det är ju ingen som behöver folk i dessa tider. Tråkigt för mig.

Dessto roligare blir det om 47 dagar, för då åker jag till andra sidan jorden till världens bästa syster och jag längtar som tusan! Det kommer bli underbart!

Hoppas ni har ett jobb eller går i skolan. Fast, jag är inte avundsjuk på er som går i skolan. Saknar inte skolan för fem öre! inte för 4, 3, 2 eller 1 öre heller! :)
Jaja, vi hörs väl snart igen... kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0