tränaträna

Dyduschad och hemkommen från gymmet. Härligt! Blir även badminton ikväll med Tobias. Snart blir det lunch sen skola till halv fyra. Måste be min lärare på webbdesignen om hjälp med dvd:n, hoppas vi kan bränna ut den på en dator där, annars kommer mina tårar spruta flera meter. Redovisningen är i morgon!!

Jag tycker fan att de får räcka med snö nu, var inte våren här? Jag och mitt humör som var påväg uppåt, gick ner igår när de föll ner fula blöta jävla snöflingor! Usch!

Nu kurrar magen, så lite kasslergratäng sitter inte fel.

See yah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Privata som jag inte tänker skriva.

2009-03-23 @ 16:44:49
Postat av: Michélle

Vem säger att jag är sur? ;)

2009-03-23 @ 19:45:04
URL: http://miiichellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0