mycket som händer

HALLÅ HALLÅ!

Nu kan jag bocka av två saker på min "att göra" -lista! Har haft redovisning i handel och nationelltprov i svenska b idag!
Skönt, men har np nästa vecka igen och sen i engelska några gånger också, o matteprov. Blä..
Men sen blir det Danmark, mösspåtagning, bal, och STUDENT. Juste, deär påsklov också, och då åker jag till Stockholm.

Ikväll ska jag laga mat :) ska göra en sketagod kycklingsoppa! Sen blir de träning och sen sova tidigt för jag har varit så sjukt trött idag. Varken jag eller Tobias kunde somna igårkväll :O. Höll på att somna på naturkunskapen i morse. Inte bra de nej.

Ps. Kan även bocka av redovsiningen av projektabretet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0