Tre år

Hej! Nu var det några dagar sen sist! I fredags var jag och Tobias hos mig. I lördags så var jag hos min kusin som fyllde år! Efter det så tog jag bussen till min älskling och vi gjorde inte så hemskt mycket. Besökte dennis där han hade pokerkväll med några killar... varav tre av dom som vi sedan körde till ekeby där dom trodde att det var fest men icke sa nicke. Det var helt dött! Haha..

I söndags mina vänner, då firade jag och Tobias tre år! Hur firade vi? Vi firade inte med något speciellt. Vet inte varför men det blev bara inte så. Vi gjorde egen pizza och köpte massa godis iaf :). var även ute och gick ett bra tag. En lugn dag med andra ord!
Igår var det tillbaka till skolan igen, hade webbdesign! Och idag har jag haft engelska b, och projektarbete..

Nu sitter jag i min berömda säng ( :D ) och har pluggat lite! Måste nog fortsätta med det tyvärr!

Haft en bra helg?
Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Amanda

festen var ju i fredags i ekeby?

2008-09-17 @ 10:02:00
URL: http://mankaboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0