Operation

Idag har det varit "plut-dag" så vi har varit lediga från skolan. MEN har haft utvecklingssamtal så var i skolan en halvtimme ändå! Samtalet gick bra och jag ska inte klaga på mina betyg.

I förmiddags var jag på lasarettet och kollade lite närmare på mina ögon. Jag ska opereras! Men det dröjer ett tag till, tyvärr.

Sitter just nu och pluggar, vilket betyder att jag försöker hitta massa fakta om Realismen, Romantiken och Naturalismen... Aahhh! Känns som att jag har hållt på med det här arbetet i evigheter och det blir aldrig klart! hittar ingen bra fakta..Eller jo det kanske, men vet inte vad jag ska skriva.. haha.

Ikväll är det Idol på tv och efter det "Främmande fågel". Den nya serien som är inspelad här, ni vet? Kollar ni på den?

Seeeeeee ya
Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jo jag kika på de jo! du vet, man kan ju faktiskt ha tur att se folk man känna, du vet, dom var på min gård här ute i bursvik och filmde mine kor, så jag har verkligen behandle Rosa som en stjärne dom senaste dagarna.

2008-09-23 @ 18:47:22
URL: http://mankaboom.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV: Jo det är fint det, men tur att man inte bor i ett höööjghuuius, då hade inte rosa fått vara med. Men jag får iaf in henne i skuffen,

2008-09-23 @ 19:18:59
URL: http://mankaboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0