Ny serie

Go kväll!  Tobias ser på fotboll och sa " men blogga lite nu".. kan säga att det är bara när han ser på fotboll som han säger så :D. haha.. Så får väl göra det då!
Såg nyss den nya serien på tv 4 som är inspelad här på Gotland!

Annars då? händer inte mycket, tänkte gå och borsta tänderna o sen sova! I morgon ska jag försöka komma iväg till gymmet igen! Men lite tråkigt att jag bara kan träna ben. Eller kan o kan, jag vill inte träna armar, axlar, bröst pågrund av att jag har ont! Måste kolla upp det där alltså!

God natt :)
Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Michelle

Yes, jag är festsugen! :) Är du? :P

2008-09-17 @ 16:39:28
URL: http://miiichellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0