Jordens undergång

Sov hos Tobias inatt, så var tvungen att gå upp en timme tidigare än om jag hade sovit hemma! Men som tur var fick jag åka med Rickard in, annars hade de blivit ännu tidigare. Kommer till skolan, hämtar böckerna till naturkunskapen, kommer in i F-huset och får syn på en tv där de står att lektionen är inställd. AAAAAAAH, hade fått sovit längre! Jaja, skönt och slippa den lektionen.. läraren är så tråkig! Sen hade vi en lektion kvart i tio, slutade typ halv elva och nästa lektion började kvart i två! Världens håla :(.

Nog om skolan.. eller inte rikigt.. Har inte fått svar på mitt mail ännu ang praktiken :(...

Men nu får det vara nog om skolan :). Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag och Julia pratade om att vi skulle ses en stund, men vi har inte pratat idag så vi får la se hur det blir med det.

Ingen har väl kunnat undgå att jorden ska gå under!? Än så länge lever vi, och vi får väl hoppas att vi gör det ett tag till.
När jag läste de på expressen brydde jag mig inte så mycket, men igår började alla prata om de så klart man oroar sig. Fast man kan ju inte gå och dränka ner sig i såna tankar. Vi kommer ju inte lida av det direkt, och man blir ju inte dirket kvar ensam. Går jorden under, så dör ju alla och vi lär inte märka ett skit!  Nog om sånna tråkigheter också!


Känner att jag har varit lite off här i bloggen. Vet inte riktgt varför, men har inte så stor lust jämt. Men som nu fick jag världens ryck och kände att jag behövde skriva! Det går i vågor så att säga :)

Nu tänkte jag plugga lite matte! Se yaa
Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas allt är bra med dig. Saknar dig, vi måste ses snart.

2008-09-12 @ 11:18:34
URL: http://iiidan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0