In school

Sitter nu i skolan med Micka brevid mig som trcker på tangenterna så det knattrar! Haha.. Hon åker förresten till kreta i morgon................................ avis? Ja!

Vi har ju som sagt lektioner i dag (brukar vara lediga fredagar) och vi börjar igen klockan ett. Uppgiften som vi skulle göra blev klar väldigt fort så nu sitter vi bara och väntar på nästa uppgift.

Ikväll ska jag vara med Tobias, men vi vet inte ännu om vi ska vara hos mig eller hos honom, det återstår att se. Men i morgon är vi hos mig, för Tobias ska på krogen så går han hem till mif efteråt! Får se vad jag hittar på under tiden.. hade hellre haft honom hemma :).

Ciaó Yvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0