Hemma

Jag är hemma och har slutat för dagen. Lektionen som är nu behövde jag inte vara med på, eftersom att jag och några till ligger före alla andra! That´s nice.
Så, vad ska jag göra nu? Äta mat kanske, det var fisk i skolan men jag åt endast två knäckemackor. Men det finns något annat som lockar... det står nämligen två nybakade pajer på spisen!! Mums.. men mamma är inte hemma och hon skulle ha hit någon, så vågar inte ta nu! :P

Annars ska jag väl plugga lite till provet i morgon, men känner mig säker så de behövs nog inte så mycket.
Kanske ska ut och gå eller något, det är ju så fint väder. Känns nästan som att våren är här redan!? Haha, om det ändå kunde vara så.. kan vi inte hoppa över hösten och vintern? Eller nej förresten, jag ser ju fram emot ganska mycket nu så det går inte! Jag fyller år, ska sluta med min förbaskade medicin och jag ska ha världens roligaste praktik! Sen är det ju jul också, så våren får vänta.

Vad tycker ni? Höst eller vår?




Ciaó Yvan


Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: Självklart att platsen är din ifall jag inte blir frisk;)

2008-09-24 @ 13:11:31
URL: http://mankaboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0