Andra Avenyn

God morgon. Har varit vaken ett tag ioförsig men sitter fortfarande i sov-kläder( vad säger man??) i sängen..

Tobias är och jobbar lite idag, och när han ska hem till sig sen så funderar jag på att åka med och få snålskjuss till Julia. Vi ska nämligen sitta bänkade vid tv:n klockan åtta ikväll. Andra avenyn börjar och det kan vi inte missa. haha. Jag har sagt det förut men jag säger det igen.. Ja, jag tycker det är bra och ni som tycker det är ett tönt-program tyck de då. Men jag tycker att det är bra ändå :). Kommer ni ihåg att jag var i studion i somras? Ah, det var så roligt! :)


Bild från svt


Måste även plugga lite också, har prov i naturkunskap i veckan som kommer..:(

Vad ska ni göra denna söndag?

Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ring på en hund :D

2008-09-21 @ 16:39:42
URL: http://mankaboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0