AA-nördar

Såg ni andra avenyn? :)
Det gjorde iaf jag och Julia. Ett tag kände vi oss verkligen som världens nördar! Jag skojjar inte när jag säger att vi laddat upp med popcorn, chips och dipp och satt klistrade i soffan med höga förväntningar kl 20.00. Hah. Det var inte super bra men andra avenyn är alltid bra. Är nog bara lite segt nu ibörjan innan det börjar hända saker. Dock så känner jag att jag inte kommer tycka om den nya familjen! Inte pappan iaf! Nu är vardagen igång som vi sa, haha! (vi såg även dom andra 2 avsnitten på webben)

Jag åkte hem, orkade inte sova där, med tanke på att hon börjar åtta och jag klockan ett. Så hade fått gått upp ett antal timmar tidigare om jag hade varit kvar hos henne!

Ska snart sova! God natt
Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: jag tyckte det var lite småsegt, det roligaste var typ när pappan dissa henne med jobbet, hahahhahaahah! Men det kommer väl som sagt igång snart :D jag rågillar nya pappan än så länge, GUL CYKELHJÄLM :D

2008-09-22 @ 06:10:48
URL: http://mankaboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0