Sex and the city

Jag kom hem för en stund sen. Jag och Julia har varit på bio! Vi såg sex and the city, den var helt okej:), inte världens bästa film, men rätt bra! Det är inte så många filmer som går här, så när de kommer någon man kan tänka sig att se, måste man ju se den:D.


Efter filmen cyklade vi ner till hamnen, där satt Johan Erik och Thomas och åt, så vi satt där en stund tills Julia skulle med bussen!

Tidigare idag så var jag med mamma i en ny skoaffär och köpte två par skor:), efter de så cyklade jag till naprapaten (för tredje gången på tre veckor). Har så ont, och värken släpper ju inte. :(

I morgon är det jobb som gäller, sen åker jag till älsklingen, och på lördag vankas de fest, bästisen Erik fyller år och ska firas! Men jobbar på söndag, så blir ingen lång kväll för min del, tyvärr.

Nu ska jag glo lite på internet, och sen sussa! Sov gott.
Ciaó Yvan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0