rubrik.

Sitter och suger på en sån där god tomteklubba, ni vet!? Eller, tror inte så många vet vad de är för någon klubba. Men jäkligt god är den i alla fall ;).

Kvällen blev inte som väntat, jag är redan hemma. Jag cyklade ner på stan och träffade Mathias och hans kompisar, som inte riktigt visste vad dom skulle göra. Men vi gick ner på hamnen tillslut, och det var vääärldens längsta kö in till hamnplan.
Så vi gick till glassbaren och träffade, Sabina, Helen och Madde :) Typ gårdsträff:D.  Men matte och hans kompisar drog mot Burmaister(!?) med hopp om att komma in, och madde o dom skulle hem, så det vara bara för mig att cykla hem de! Men fick träffa alla en stund i alla fall!

Jag åt ju goood mat förut. :) här e bevis:





Okej, det här var inte de jag åt. :)




Nej gott folk, nu ska jag sova. Sov gott :)
Glöm inte att lämna spår efter er i kommentar-rummet :) (Fiffigt namn)

Ciaó Yvan


Kommentarer
Postat av: Ida

..... nu har ja lämnat spår :) skojjar. fina bilder faktiskt.

2008-07-18 @ 10:19:15
URL: http://iiidan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0