SVT

Nu gick de ju lång tid igen! Fy på mig. Men den här gången var de Amanda som typ påminnde mig om att jag faktiskt har en blogg! Hon läser den:D tur de!

Jobbade till åtta idag, Det hände en rätt konstigt sak förut.. Jag satt i kassan och kunden jag hade ville ha ett "häfte" med frimärken. Whuuut? tänkte jag. Ska hon ha en bok eller? Men tog de som att hon ville ha tio st. Så jag vände mig mot kunden  (som stod där nere vid varorna) och säger " Ska du ha tio st eller?" Och vad ser jag? Jo en man med en fet kamera, från Svt (!?!) och filmar mig. :O. Jag blev väldigt förvånad kan jag säga. När han såg att ja tittade mot kameran, tog han ner den och gick där ifrån. Fattar ingenting, varför filmade han mig? Han hade tydligen filmat i butiken med. Men de sjuka var att chefen inte ens visste om att han varit där.. Måste man liksom inte ha tillstånd för sånt? Han skulle dessutom ha frågat mig om det var okej! Aja, så såg ni mig på tv ikväll eller? hahah.


Ligger i sängen nu, helt död. Ska nog se på ett avsnitt tusenbröder eller så.:).
I morgon jobbar jag till nio sen åker jag nog med älsklingen min till honom och är där i helgen. Det här är nämligen den enda helgen då jag är ledig både lördag och söndag, under alla veckorna som jag jobbar! Hoppas det  blir fint väder :D

God natt på er! Lämna gärna en kommentar:)
Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha stackarn, och du som knappt vill ha bild på dej själv på nätet. :P Men det verkar konstigt de dom gjorde!:S

2008-07-10 @ 22:50:46
URL: http:// miiichellle.blogg.se/
Postat av: Yvan

haha.. äh, har blivit lite snällare med de där =). Men tv tackar man väl inte nej till?:D

Men de var lite skumt! Och jag var super koncentrerad så ser säkert sur ut :(

2008-07-11 @ 12:35:58
URL: http://yvaan.blogg.se/
Postat av: Ida

Yvettisch, ja väntar ännu på jordgubbs bilderna : ) Haha.

2008-07-11 @ 13:04:00
URL: http://iiidan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0