Stranden.

Heeeeeeej.
Blev inge mer blogg igår.  När jag slutade klockan två ( vilket var aaasskönt ) så cyklade jag ner på öster och köpte de sista presenteran till min kära syster, som jag och pappa sedan hämtade vid båten klockan fyra! Han körde hem oss och vi tog cyklarna ner till hamnen, och hade tänkt att doppa oss vid kallis, men det blåste så mycket så vi blev svalakde bara av att gå ut på bryggan. Vi gick längs strandpromenaden och pratade! Det var väldigt skönt att träffa syster igen, och har inte skrattat så mycket på länge! :D fyfan vad kul det var:p.
Efter en stund tog vi oss upp till mitt jobb och handlade mat. Det blev tacos......igen. :)

Om en stund ska vi till stranden, men vilken är ännu en gåta. Haha. Men jag ska iallafall köra!
Ha en bra dag i solen, så hörs vi nog senare!



Ps. Tur att TVÅ av er svarade på frågan häromdagen iaf:).

Ciaó Yvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0