sommaren är bakom hörnet...

Ska åka till jobbet om ca en kvart, då jobbar jag till nio... puuh... Kommer bli en lång dag.
Sen kommer pappa som sagt och hämtar mig, så ska vi övningsköra:).

HÖRRNI, nu kommer sommaren! Säger dom, men ska vi tro på de den här gången eller?
Det tråkiga är ju självklart att jag jobbar hela veckan, fast slutar tidigt på fredag och är ledig på lördag, så hoppas på sol då! Dessutom är systra mi här då också. Sen jobbar jag en vecka till, seeeen är jag ledig:D.

Ha en bra dag, så hörs vi sen. Kommer inte blogga under dagen som ni förstår. :)
Ciaó Yvan


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag skulle ändra färgen. Sen blev allt helt jädrans fel. Så jag sket i det och tog tillbaka designen jag hade innan :(

2008-07-22 @ 13:25:35
URL: http://iiidan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0