Rute rockar ute


Hej!
I går åkte vi hem till Tobias och gjorde inte speciellt mycket på dagen. När kvällen närmade sig visste vi inte riktigt vad vi skulle göra, men efter mycket om och men så åkte vi med Stefan och Johanna till Rute rockar ute, i Rute såklart:D. Jag tog med mig Amanda också! Det var bra gjort av mig, för vi hade sketa kul. I alla fall jag :). Men de bästa var att vi inte betalade för att gå in! Vi plankade in, haha. Vi gick genom skogen och in bakom allt folk. Efter ett tag gick jag till kassan (där man får en stämpel om man går in rätt väg och betalar) och sa till hon som satt där att min stämpel hade försvunnit. Så jag fick en stämpel, haha! hade gärna velat vara kvar till dom stängde, men strax efter ett åkte vi hem, för att chaffören ville hem:(. Synd!

När vi kom hem ville tobbe vidare men han behövde sova om man säger så. Och jag hade ganska så rätt, för medans jag gick på toa så hann han somna:).

Idag hade jag hoppats på sol, och lite fick jag, men det var mest moln:(. I morgon lär de väl vara strålande sol och blå himmel, för då jobbar jag ju! Jaja, har två veckors semster innan skolan börjar iaf:D.

Nu är jag hemma, utan min älskling. Men vi ses i morgon, och då har vi varit tillsammans i två år och tio månader! Myys.

Skriver kanske senare!
Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis till två år och tio månader gumman :) Glad för er skull .

2008-07-13 @ 22:19:16
URL: http://iiidan.webblogg.se/
Postat av: Yva

Tack vännen:)

2008-07-13 @ 22:25:09
URL: http://yvaan.blogg.se/
Postat av: Amandaaaa

Wiiiiie :D

2008-07-15 @ 11:38:29
URL: http://metrobloggen.se/mankaboom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0