Picknick

Hejsan!
Har tyvärr inte kunnat blogga något tidigare idag, eftersom att jag jobbat hela dagen och när jag slutade så mötte jag upp mamma, pappa och älsklingen så cyklade vi upp på ett berg(!?) ovanför hamnen och satt där på filtar och åt potatissallad med rostbiff och sallad. :) Jätte skönt. Sen fick tobbe myror i brallan så vi cyklade ner på hamnen, och gick runt. Pratade en stund med han som tatuerade oss( vår nya kompis) :D. Och nu är vi hemma.

Lite tråkigt en sån här dag, när jag jobbat hela dagen, finns liksom inget att berätta. Har inte hänt något speciellt på jobbet heller. Jobbar i morgon med, så kommer bli likadant med bloggningen då. Hoppas på bättre uppdatering till helgen.

Vad har ni gjort hela dagen idag? Det har ju varit skitvarmt! Känns inte alls kul att det kommer nu när jag jobbar nästan varje dag :(. Stod i aftonbladet att det ska vara så här i tio dagar till, och om elva dagar så jobbar jag min sista dag... Vad händer då? Ska det regna då eller!? Nä fy, då blir jag arg :).            

Lite bilder från kvällen




Ha det så bra så hörs vi i morgon..
Ciaó Yvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0