Minigolf

Det var sol igår! Jag var ledig! Jag låg på stranden! :D Det var nog första dagen av dom dagarna som jag har varit ledig som det har varit fint väder. När klockan blev fyra åkte jag plus några till in till kneippbyn och spelade minigolf. Jag kom inte sist, för de gjorde Ida. Hihi.

Nu sitter jag hemma hos Tobbe och väntar på bussen som går om en timme. Då ska jag hem, och senare kanske träffa en gammal kompis från Sthlm :). Jag skulle egentligen behöva gå till naprapeten igen, men när jag ringde för att beställa tid för en stund sen, så hörde jag en röst " Vi har semester, återkommer måndagen den 28 juli"   Wtf?? :(    Jag då? Tänker dom inte på stackars mig, som har ont?! :(

Här har ni ett klipp på han som gjorde tatueringarna, haha!


Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, nu är du allt glad va? :) Du kom inte sist i golfen, utan jag gjorde det. Då är jag iaf bra på något, jag är bra på att komma sist. haha.

2008-07-17 @ 11:34:58
URL: http://iiidan.webblogg.se/
Postat av: j

hoppas du haft en bra dag :)

2008-07-17 @ 14:15:29
URL: http://jahwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0