Header-problem

God morgon eller något! Jag har varit vaken ett tag, men jag är fortfarande sjuuukt trött. Orkar inte göra något, men måste pallra mig till sjukhuset någon gång, och ta prover! Lämna tillbaka Tobbes shorts ska jag också göra, och köpa present till min syster som kommer på fredag :). Men det kanske får vänta tills fredag, för då är det lön:). Har inte varit så här fattig sen jag vet inte när! Usch vad jobbigt att inte ha pengar!

Jag håller på att fixa min design här på bloggen, men det går sådär! Jag har en header som jag tänkte testa men grejen är den att jag inte kan ladda upp bilden, för den är för stor! :( Och om jag ändrar bildstorleken så blir det ju fel mått! Snyft...

Varför svarar ni inte på mina små frågor, så som vad ni gör osv? :D Svara nu.. Vad ska ni göra idag? :) SVARA!!

Ciaó Yvan

Bild: Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0