Gulliga läsare

Hej allihop:).
Vad kul att det var så "många" som kommenterade :). FORTSÄTT SÅ! :D

Är hemma nu. Skulle egentligen vara med Tobias ikväll, men han är på krogen med några kompisar! Så jag är hemma nu, men det funkar det med. Det är nämligen lite folk här, mammas kompisar från Sthlm!
Fast Tobias kommer hit sen också, så det blir myys!

Jag hade gärna också varit ute och gjort någe kul, men är ganska trött, har ju faktiskt jobbat till nio idag! Fan vad trött jag blir på vissa människor som visar noll respekt. När klcokan var tio över nio (Vi stänger nio) så var det en kvinna kvar i butiken, som verkligen segade som tusan. Vi sa till henne två gånger.. Man borde väl ändå tänka "oj det kanske är stängt" när man är helt ensam i butiken, butiken är nedsläckt och frys, frukt mm är övertäckt?!? Men nej inte hon inte. Så sa jag till henne" Vi har faktiskt stängt nu"  " Ja, jag är klar nu" Och det hade hon  typ sagt fem minuter innan till Sofia med, när hon sa till. Det kallar jag noll respekt iaf! Usch :).

Jaja, Vad gör ni en kväll som denna? Ute och festar? Eller sitter ni hemma och myser? Berätta:)
Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Ida

jao, noll respekt. folk tänker visst hur dom vill, märker man :) hehe.

2008-07-19 @ 09:49:04
URL: http://iiidan.webblogg.se/
Postat av: Amandaaaa

jag sitter och tänker på dig ikväll :) Höhö

2008-07-19 @ 12:30:00
URL: http://metrobloggen.se/mankaboom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0