Boooring

Jag får väl göra som alla andra bloggar och göra en sån här tråkig lista. Det är alltså från min mobil-lista!

Har du pussat nummer 2? (Alexandra)
Nä det har jag inte!

Vad har du för relation med nummer 20? (Emelie)

Hmm.. Hon går i min paralell-klass.

När ska du träffa nummer 30? (Helen)
Jag vet inte. Men någon gång under sommaren iallafall! :)

Är nummer 18 söt? (Elma)

Ja de är hon :) .

Vad var ditt första intryck av nummer 13?(hemligt:D)
Oj, det kommer jag inte ihåg. Men tycker väl lite olika om den personen.. Lite speciell sådär:D

Gillar du nummer 14? (Dennis, ja din Dennis Ida! :D)
Jora, Dennis är snäll:)

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? (Amanda L)

Ja faktiskt! Eller inte den här månaden, men inom loppet av en månad:D.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång? (Garbiel, barndomsvän)
Inte en aning. Vi pratar knappt med varandra. Och han bor i sthlm.

Är du nära vän med nummer 23?

Hehe, borde vara lite bättre vän med. Det är nämligen gymmet ;)

Har du gått på bio med nummer 4?

Ja det har jag. Amanda och jag var på bio med hennes syster en gång, och såg Håkan bråkan och Josef. Haha!

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Det blir nog lite svårt att gå ut med Ica :D . Men med alla jobbarkompisar kanske:D

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?(Anders)
Vi pratar inte så ofta, Men när vi gör de så är de väl de vanliga. Hur man mår osv...

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? (Bobby)

HAHA, Jo kanske de! Om han verkligen behöver en.

Vad har du och nummer 24 för relation? (Fredrik)
Han var min chef förut :)

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?

Åka båt med. Det är numret till fåröfärjan :)

Vad är det bästa med nummer 8?

Att man kan gå o beställa p- piller.:D Det är barnmorskan. Haha

Brukar du och nummer 16 träffas? (Elin)

Ja det händer. När hon är med Johan.

Ska duscha nu, sen sussa! God natt.
Ciaó Yvan


Uppdate. Ida ville veta vilka alla var. Så skriver de nu då:D Namnen inom paranteserna då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0