22 månader.

Igår så var det den 14 Juli vilket innebar att jag och Tobias har varit tillsammans i 2 år och tio månader. Man kan ju inte "fira" varje månad. Men de är ju ändå något specillet, så vi cyklade ner på hamnen och köpte glass på glassbaren. Sen satte vi oss vid båthamnen och glodde på Stockholmarna som glassade i sina lyx-båtar. Fy fan vad pengar dom har alltså. Usch.

Sen gick vi runt nere på hamnen, jätte mysigt! Vi hittade ett litet stånd där man kunde göra en tillfällig tatuering, så jag och Tobbe gjorde en varsin! Både jag och Tobbe kände igen killen som gjorde tatueringarna, så jag var tvungen att fråga, hahha!
Han var med i Idol det året som hon ringsignalen sjöng, kommer inte ihåg om det var förra året eller året innan!?!  Han var inte speciellt bra. Det var han som var utklädd till polis. Han försökte förklara för oss att allt var uppgjord och inte seriöst alls. Vad ska man tro? :D

Jobbat till nio idag. Är ledig i morgon och på torsdag! Så i morgon måste de vara fint väder, för då ska jag sola!

Här kommer lite bilder från gårdagen:

Nere på hamnen

Kallis

Visby från ett håll:)

Jag gjorde skorpionen ovanför trosan eller vad man ska säga, och Tobbe skrev Elvine på insidan av armen.

Visar ett klipp på polismannen i ett annat inlägg, det här blir så långt annars :).

Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Amandaaaa

Woohooooo! Kändis kåte yvaaan ;)

2008-07-16 @ 11:32:40
URL: http://metrobloggen.se/mankaboom
Postat av: rebecca aka melontuggummi

snygg tatuering!

2008-07-16 @ 17:31:13
URL: http://melontuggummi.blogg.se/
Postat av: MATILDA

svar: åh, tack :) de värmer i mig:)

2008-07-16 @ 18:04:44
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0