Bilder från götet.

Så mina vänner. Nu är jag vaken, fast inte riktigt känner jag. Känner på mig att jag kommer sitt/ligga så här i sängen hela dagen!

Tänkte bjuda på lite fina bilder jag tog på bland annat universeum. En del blev bättre än andra, men det är inte så lätt att få bra skärpa när man tar genom glas och grejerna innanför glaset inte är stilla :D.





Oj oj, fortsätter jag i dom här storlekarna kommer inlägget bli långt...



Det var bilder från universeum.

Här kommer två på Göteborg by night (Uppifrån dessutom)



Jag har själv tagit alla bilder, så ni låter bli dom är ni snälla. Fråga om lov om ni vill ha någon:).

Nu får ni faktiskt kommentera lite också:)
Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fan vilka fina bilder du tar Yvette..

2008-08-10 @ 18:23:07
URL: http://miiichellle.blogg.se/
Postat av: Ida

Mysiga bilder!

2008-08-11 @ 12:42:41
URL: http://iiidan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0