Slite Marknad

Hej kära läsare!

Det blev inget bloggande igår, jag skulle blogga när jag och tobbe var hemma och vilade ett tag, men det gick inte att logga in!

I alla fall så var det barty i fredags, vi var på en förfest där vi kom upp i 50 pers. Inte illa för en förfest så att säga!
Sedan vandrade vi ner till parken och det var inte alls mycket folk men det var helt okej ändå, det kom litte fler sen.

När klockan blirvit rätt mycyket blev kaos ett tag så vi fick sjuss hem,  sedan kom jag på att min medicin låg i min väska som låg i tobbes bil som var på slite och som jag var tvungen att ha på morgonen efter. (komplicerat :D) Det var ju inte så bra, så jag och tobbe fick cykla ner på Slite igen och hämta den, vi somnade väl runt fyra. Sen var vi vakna och nere på  marknaden redan halv elva igår, så det var inte många timmars sömn. Jag fick iaf mina efterlängtade lakritskolor som jag tjatat om i flera dagar, och bakad potatis! Haha.. Men annars fanns det absulut ingenting som föll mig i smaken, det var mest kläder och mat tycker jag. :).

Vid två, tre någongång så åkte vi hem och vilade lite, och sedan ner igen och åt pizza, sen blev vi kvar där hela kvällen... Musik och öltält, som jag visserligen inte kom in i, men tobbe var där iaf. Vid halv tre pallrade vi oss hem, tobbe stoppade en taxi och det var mycket skönt för jag frös häcken av mig! Men det var ganska pinsamt för att resan gick på 100 kr och vi hade bara 70! :P Men  han var snäll och bjöd oss på dom 30 kronorna! Tack :).

Jaja, har varit nere på marknaden en stund idag med, men det var typ inga stånd kvar. Vid tjugo i tre tog jag bussen hem och kan ni gissa vad jag gör nu? Jo jag sitter i sängen:).

Vid sex ungefär så kommer Julia då ska vi gå hem till Linnea som har flyttat till stan idag =). Mys.

Hoppa ni har haft en lika bra helg om jag har :). Det kommer kanske upp lite bilder sen!
Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Peaches

vad roligt med bra helg :D vad tycker du om intimpiercing? Snyggt eller inte?

2008-08-31 @ 17:04:28
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0