Lite bilder

Gooo´morrron gooo´morrron!

Kusinerna sov ju som sagt här i natt, och Ida gick tidigt i morse för att cykla till jobbet. Men nu har hon slutat så hon kommer nog när som helst igen.

Idag åker jag till älsklingen igen, men vet inte riktigt när. Får börja med att vänta på att han hör av sig.
ikväll vet jag inte heller vad som händer, men något kul blir det väl. Tim har ju fyllt år så han ska firas också.

Så: GRATTIS TIM 20 ÅR, I EFTERSKOTT! :)





Bilder från dagarna som gått



Bild 1: Kråkhuset (läskigt när det är mörkt ;) ) Bild 2:inne i huset. Bild 3: Vi på hängbron Bild 4: Jag i snygg mask ( Detta är inte mitt rätta jag, men de är allt ni får se va mig =) ) Bild 5: Jag och älsklingen ( Världens snyggaste par) Bild 6: Amanda i sin mask. Bild 7: Hängbron

Jag tränade ju igår, och det känns idag kan jag säga. fyy vilken träningsvärk, och värre lär det ju bli! Men så ska det vara. Det visar ju bara att jag tränade hårt :).

Ciaó Yvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0