Svettiga killar

Sådär :) nu ser jag det och nu är det bara färgen på rubriken till varje inlägg och textfärgen på kommentarerna som måste bytas. Men de hittar jag inte! Så om någon kan hjälpa mig så att jag slipper sitta och testa varenda "color" skulle det vara jätte snällt :D.

Nu åker jag till tobbe, han vill tydligen att vi ska sitta hemma hos Erik och att jag ska vara med och lana, typ sepla sims!?! Får se hur det blir med det va. Vet inte eom jag har någon lust att sitta bland ett gäng svettiga killar som spelar dator.

Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Moa

Yes, jag ser att du fixat det nu :)



Kommentarsfärgen ändrar du här:



.commentheader {

font-family: arial, helvetica, sans-serif;

font-size: 11px;

font-weight: bold;

background-color:#809FFF;

padding:5px;

color: #FFFFFF;

}



.commenttext {

font-family: verdana, arial, sans-serif;

font-size: 11px;

font-weight: normal;

color: #000;

line-height: 130%;

}



eller ja, längst ner är själva texten :)

2008-08-12 @ 16:06:44
URL: http://moooooos.blogg.se/
Postat av: Moa

denna ruta:



.commenttext {

font-family: verdana, arial, sans-serif;

font-size: 11px;

font-weight: normal;

color: #000;

line-height: 130%;

}



är ju där du ändrar färgen på din kommentarstext, där står de color: #000 , där ska de bara vara att lägga in din nya färgkombination, så ska de fungera.

Använder du firefox eller explorer? för firefox är jättekonstig när man gör om bloggdesigner :/

2008-08-12 @ 17:33:07
URL: http://moooooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0