Skolstart

För en stund sen så kom jag hem från skolan.

Vid tio mötte jag Josefine och vi gick en stund på stan, köpte en kofta. Efter en stund så kom Mikaela också. Vi skulle äta lunh och Josefine ville ha maxmat, Micka från Mcdonalds och jag inget av dom :) haha, men Josefine köpte från max sen gick vi till Mcdonalds (ja hon åt sin maxburgare på mcdonalds (:  ) och köpte mat till mig och Micka. Jag tog en nyttigare variant, som jag ville. En burgare med kycklingfile med grovt bröd. Det var helt okej faktiskt!
Vi fick sedan skjuts till ÖB där jag köpte hänglås till skåpet (Yes, fick överskåp!) och sedan traskade vi till skolan.

Det gick bra och jag har bytt klass! Vilket känns bra. Men de bästa av allt är att vi är lediga på fredagar =). Hur nice är inte det? :) hihi.

Sandra ska ringa mig snart, då ska jag gå hem till henne! Så, får avsluta här! Men först, har ni börjat skolan ännu?

Ciaó Yvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0