Så jääääla gött ;)

Heeeeeeeej.

Nu är jag i götet. Så jäla gött. :D  För en stund sen så kom vi in på hotellet efter att ha varit ute och ätit på en italiensk restaurang. Det var så jääääla gött :D. Haha, jag kommer prata göteborska snart! Eller snart!? Jag gör det redan. :D
Men det var i alla fall jätte gott! Sen gick vi en runda och nu är vi på hotellet, ska nog snart sova. Är helt slut fter en hel dags båt/bilresande. Men i morgon blir det upp i tid, för att göra massa skojjs!


Ha de så jäääääla gött ;)
Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Michelle

Justja, jo jag tänker på den. Men ska tänka mer på den efter nästa helg. :P Ha så kul i gbg! :)

2008-08-07 @ 02:23:09
URL: http:// miiichellle.blogg.se/
Postat av: Ida

Vill du få gratis presentkort? Gå in på min blogg, där finns det en länk. du börjar samla ihop poäng som du sedan kan växla mot Presentkort på Kicks, som du sedan får levererade direkt i din brevlåda. Det finns flera olika sätt att tjäna ihop poäng, bli medlem.

2008-08-07 @ 19:00:39
URL: http://iiidan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0