Rubrik

Idag har jag tränat! Det var mycket skönt :). När jag kom hem åt jag kyckling med massor av grönsaker.

Sen har jag inte gjort så mycket, försökt förstå vad de det är jag ska redovisa i morgon, men har inte lyckats. Hah. Bra där!!

Igår var jag med Sandra hela kvällen, var hemma och åt en snabbis sen tillbaka. Sen kom Jennie och vi såg en film. "Hemma bäst" blev det, den var rolig den :).
Nu är älsklingen här och han ligger i sängen o ser på fotboll. Såg allt att han kikade lite i en skvallertidning också:). hihi
I morgon är de skola, och ska som sagt redovisa något jag inte vet!? Sen slutar vi nog, och på fredag är det HP-Dagen, då ska vi ta hand om ettorna och antagligen leka eller något. Jajja, hörs i morgon!

Ciaó Yvan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0