Rädda barn

HeeeeeJ!

Det blev inge mer inlägg, sorry. Men vi var ute och gjorde saker hela dagen.
Runt fem, sex någon gång så rullade vi mot stan och åt sen vidare mot klintehamn och sen ännu en bit bort till något läger.
Där skulle barnen gå spökrunda och vi skulle va spökena:). hihi, det var ju sktikul när ungarna blev rädda. Jag och Amanda satt bakom några sopptunnor och när de kom nån så välte vi dom och en del sket ju ner sig, och börja gråta så vi fick ta av oss maskerna och krama dom :). Haha.
Sen ville alla (som var med, vi var elva st) förutom jag och Amanda åka ut till Norrlanda igen, till massgraven. Så dit åkte vi men dom var ju så jävla fega och satt kvar i bilen, när dom precis innan vart så kaxiga och skulle gå ur!

Nu är jag hemma, Tobbe skulle vara med Dennis.  Förresten så har jag o tobbe varit tillsammans i två år och elva månader idag. <3

Jag är ganska sugen på att gå och träna (!?) så får se om jag orkar ta mig ut i stormen.
Jaja, tänkte uppdatera er lite och säga att jag lever. Lite senare kommer det  nog ett inlägg med lite bilder från gårdagen!
Ciaó Yvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0