Joda


Jag bestämde mig för att föja med mamma och pappa på bio, men när vi kom ner till röda kvarn så var de hur mycket folk som helst där, och biljetterna var slut. Så vi gick och åt mat på Joda istället, hihi. Jag tog en nachostallrik och det var mycket gott.

Nu sitter jag här hemma i min säng igen. Usch så tråkigt det är, jag vill göra något! Men ingen kan ju eller vill:(. Tobias lanar fortfarande, men i morgon ska vi ses. Åker nog hem till honom, det var ett tag sen.

Nä fy, vill verkligen göra något nu!! Kan ju inte bara sitta hemma varje kväll och ruttna, det är så få dagar kvar av sommarlovet nu. Och jag har ju faktiskt jobbat hela sommaren, så när jag äntligen är ledig så måste jag ju göra något kul!
Julia den skitungen är i kroatien, så henne kan jag inte leka med :(. Lina är förresten också där. Orättvist ju, jag vill också :).

Se yaaaa
Ciaó Yvan



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag sa ju till dig att jag skulle ändra något, men att det blev fel. Då ändrade jag tillbaka till min gamla, eftersom jah inte visste hur jag skulle återställa allt . :)

2008-08-11 @ 20:18:15
URL: http://iiidan.webblogg.se/
Postat av: Amandaaaa

Jag vill också göra något, har samma problem här!

2008-08-12 @ 12:06:01
URL: http://metrobloggen.se/mankaboom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0