Gottis

Cyklade som sagt ner på stan och var med Amanda. Jag hittade inte mycket alls, det enda jag köpte var en fin koft/väst. Jätte fin =). Sen en papperskorg till rummet och hårmouse. Så inge kul alls! Men det var trevligt ändå.

Nu är jag hemma, och älsklingen är här. Vi ser på tv och äter lite gott. Det är ju sista sommarlovsdagen för min del, så köpte lite vit choklad, men nu är den slut :(.

I morgon ska jag träffa Josefine innan skolan börjar, det ska bli väldigt trevligt eftersom att vi inte setts på jätte länge!
Efter skolan ska jag träffa Sandra :).
Ska fortsätta umgås med min baby nu, ha en bra kväll.
Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde H&M bitches!

2008-08-18 @ 23:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0