Funderingar

I´m up for the day!

Idag lyser faktiskt solen och det är blå himmel!?!
Ska åka till jysk med mamma om ett tag och kolla på lite grejer till rummet, såg ut som dom hade billiga plädar och gardiner. Har ju inga gardiner uppe!! Gjorde ju om i mitt rum och har inte riktigt fixat allt ännu, men nu måste de fixas!
Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ville träffa Amanda, men hon var noginte så hajj på det :p.

Annars då? Händer inte mycket.. skolan börjar snart. Phua. Ett år kvar, sen har man ingen skola att gå till varje morgon.
Sammtidigt som jag verkligen längtar till den dagen så får man ju lite panik. Vad fan ska man göra sen? Har ju velat fram och tillbaka. Men media är nog de rätta för mig.. Vill tillbaka till Göteborg och andra avenyn.. Vara med under inspelningen, få testa lite grejer.. Aaaaah vad roligt!!



Måste duscha nu, sen dra! Hörs sen.
Ciaó Yvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0