Design

Ha suttit som en dåre med att försöka hitta en speciell grejj i kodmallen.. Har iaf gjort en ny header och lyckats ändra lite färg och typsnitt. Men det är färgen i själva inlägget som jag vill ändra! Går det överhuvudtaget? I hope! Får fortsätta leta i morgon helt enkelt för nu ska jag sova..
Ser ni den nya nu? Svart och rött? Jag ser det nämligen inte, men så var det sist med. Det syntes på tobbes dator men inte min, tänkte att det kanske var samma sak nu!? Aja, den är inte riktigt klar iaf:)
Men om ni ser den, vad tycker ni en så länge?:D

God natt
Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Moa

Yes, de går att ändra textfärg!



/* Post's body text */

.entrybody {

font-family: arial, "Times New Roman", Times, serif;

font-size: 12px;

font-weight: normal;

color: #333;

line-height: 140%;

text-align:justify;

padding:20px;

margin: 10px 0px 0px 0px;



Där, på color ändrar du ;p fast du kanske har en annan stilmall än mig? jag har ingen aning, men jag var tvungen att byta ut hela Idas stilmall för att förstå nånting ;p

2008-08-12 @ 09:00:09
URL: http://moooooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0