Buuuuuuuhhh

Det blev spökrunda igår, men inte så mkt. Eftersom jag sket på mig, haha nej inte bokstavligen. Men vafan, man skrämmer ju upp varandra hela tiden, och jag skrämmer upp mig själv. Vi åkte till ett ställe där bilarna tydligen lagt av och andra elektriska prylar slutar fungera. Det är en masgrav där ute, men vi gick inte ur bilen kan jag säga, några ville det men jag o Amanda vägrade :). Hihi..

Idag vet jag inte vad vi ska göra, men det är ju hyffsat bra väder, så ute vill jag vara i alla fall. Inget solabadavarapåstranden-väder kanske. Men det är ganska varmt ute om termometern fungerar.

Får se hur mycket jag kommer sitta här idag, men något inlägg till blir det nog!
Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Liiiite läskigt var de :P

2008-08-13 @ 13:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0