Barty (Ni vet håkan, när han menar party=)

Nu är jag hemma igen, sitter i sängen... Ovanligt?

Igår så satt jag och Ida utanför pressan i typ två timmar och pratade med Thomas och Jonas, medans Tobbe och Dennis såg på fotboll och käka pizza. Men senare så åkte vi till Bobby för fest, men det var inte så latjo. Efter ett tag gick vi hem till Erik ist, det var kul till och från. Men roligast var väl ändå att tobbe sjöng singstar!!!! TOBIAS SJÖNG :O :D.
Kl 3 gick vi hem och va i säng halv fyra. Ganska trött idag faktiskt. Och ingen som helst aning om vad jag ska göra nu, klcokan är ju redan fem för tusan. Usch!

vad har ni gjort i helgen?
Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Michélle

Jag såg er vid pressbyrån i fredags. :P (Satt på bussen). Har Tobbe köpt ny bil?

2008-08-17 @ 18:23:13
URL: http://miiichellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0