Andra avenyn


Gokväll.
kom nyss till hotellet. Har varit ute och ätit mat :) för min del blev det flie´minjong, eller vad det heter :p. Det tog en stund innan vi  hittade ett ställa att äta på.. Men tillslut så.. Det var inte så att det inte fanns någon restaurang, men min kära pojkvän äter ju inte vad som helst....:P

Dagen har varit bra..

Jag har nämligen varit i Andra Avenyns inspelnings studio. Antingen tycker ni att det är skit töntigt för att ni tycker serien är töntig och dålig, eller så tycker ni de är kul. Men jag skiter i vilket för jag diggar Andra avenyn, och tyckte det var väldigt kul att se studion och allt som hör till, eftersom att media intresserar mig. Och intresset minskade ju inte driekt! Jag fick även vara med och se en tagning:).
Det var Jonas Bane (spelar kim) som guidade mig, och på vägen stötte jag på Fortesa (Roxanna), och en av de nya killarna! Såg fler men det var dom tre jag pratade med :). Tack Jonas för att du fixade detta! :)


Tog egna bilder, men dom håller jag för mig själv:)

När jag kom tillbaka så gick vi till Nordstan och shoppade. Fast jag hittade faktiskt inte alls mycket :(. Men ska kolla lite imorgon igen innan vi åker hem. Hoppas jag hittar något mer då!

Jag, mamma och pappa åkte nån båt också!

Jaja, hoppas att ni haft en bra dag! För det har jag.
Ciaó Yvan

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fan va avis jag blev nu. Såg du han som spelar Hamza? Grr.. ;)

2008-08-10 @ 18:24:37
URL: http://miiichellle.blogg.se/
Postat av: jecka

åååhhh, som jag sa på telefonen, din djävul för att du fick träffa dem! :D <3

2008-08-10 @ 23:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0